Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Camilla Krantz - 19 februari 2014 06:55

Dag 3 av fasta. Fasta på mitt vis. Inte på 5:2 vis eller på det vis som mamma å pappa fastade i början av 80-talet, med buljonger å morotsjos... Jag käkar flytande, mest näringsshakes, men också soppa. Hemkokt grönsakssoppa som jag silat av. Målet är tre hela dagar för att se hur magen beter sig. Detta har alltså inget med viktminskning att göra. Allt handlar om att låta magen vila. Å jäklar va skönt det varit. Hoppas bara att 3 dagar är tillräckligt. Smygstartar ätandet i morgon med lite kokt potatis och fisk tror jag. Eller kokt ris med kyckling. Något mjukt och snällt iallafall. Håller tummarna för att det ska bli bra nu!

Jag har fått en läkartid också. Tisdag nästa vecka. Då kan jag ju faktiskt säga att jag provat allt... Snäll mat, fasta, ingen mat. Glutenfritt, laktosfritt och fritt från båda... Nu tycker jag att han ska prova lite.

GE INTE UPP!!

Dagens frukost-lunch-middag

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards