Direktlänk till inlägg 15 februari 2014

Ladda om å ladda upp

Av Camilla Krantz - 15 februari 2014 06:59

Idag är dagen. Då det är dags. Dags att ladda om kropp, själ och tanke. Jag börjar med att räkna sprickor i taket, väntar på att morgonmagen ska lugna sig och att ljuset ska komma. Sen blir det frukost, promenad och body combat. Life ska få sig ett besök och jag tror att 4 dagars fasta för att vila magen kan va nåt. Något ska göras iallafall. Ha en fin lördag gott folk.

 
 
Cia

Cia

15 februari 2014 13:30

Så tråkigt att du fick en så seg start på 2014. Önskar dig en bra nystart. Vi är flera som laddar om så nu kör vi!
Cia

http://www.livetvid60.blogspot.com

Camilla Krantz

15 februari 2014 18:28

Det kan bara bli bättre :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Krantz - 25 februari 2014 09:03


Sitter på hälsocentralen och väntar på att få lämna prover. Prover på ämnesomsättning, gluten, lever och en ny bakterieodling. Känner tillförsikt och hoppas på tillfrisknande. ...

Av Camilla Krantz - 19 februari 2014 06:55


Dag 3 av fasta. Fasta på mitt vis. Inte på 5:2 vis eller på det vis som mamma å pappa fastade i början av 80-talet, med buljonger å morotsjos... Jag käkar flytande, mest näringsshakes, men också soppa. Hemkokt grönsakssoppa som jag silat av. Målet är...

Av Camilla Krantz - 13 februari 2014 21:28


En och en halv månad av det nya året har gått. Hela den tiden har jag varit sjuk. Idag räknar jag 7,5 vecka av risig mage. Allt började i mellandagarna, en fest -en pizza - massor med godis! Magen sade upp sig. Efter tre veckor av magknip och diarré ...

Av Camilla Krantz - 20 januari 2014 19:03


Ett år har gått. Fort. Konstigt att man hinner med så mycket på så fort tid :-) Idag var det uppföljning. Med beröm godkänt. Jag har sedan inskrivningen gått från BMI 32, 83 kg och 110 cm i midjan till BMI 24,7, 66,3 kg och 80 cm i midjan. Jag had...

Av Camilla Krantz - 18 januari 2014 15:51

Nu känns det som det har varit uppförsbacke ett tag igen. Kände att jag var tillbaka nästan 100 % efter skadan, då klappade magen ihop helt. Galet magknip och inget fick stanna kvar. Kilona rasade visserligen men mest vätska. Passade på att klämma en...

Ovido - Quiz & Flashcards