Direktlänk till inlägg 14 november 2013

Inspiration

Av Camilla Krantz - 14 november 2013 13:50

Inspiration har det varit ont om ett tag. Det glimmar till små korta stunder å så ramlar jag tillbaka i gamla mönster av tröstätande och missade måltider. Jag är så galet nära mitt slutmål så jag känner lukten av det. Lukten av seger och stolthet.

Nu håller jag tummarna för att spåret jag är inne på ligger kvar hela resan. Sätter mig i förarsätet, ställer in GPSn och räknar med att korsa mållinjen om 5 veckor!

Vi hörs

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Krantz - 25 februari 2014 09:03


Sitter på hälsocentralen och väntar på att få lämna prover. Prover på ämnesomsättning, gluten, lever och en ny bakterieodling. Känner tillförsikt och hoppas på tillfrisknande. ...

Av Camilla Krantz - 19 februari 2014 06:55


Dag 3 av fasta. Fasta på mitt vis. Inte på 5:2 vis eller på det vis som mamma å pappa fastade i början av 80-talet, med buljonger å morotsjos... Jag käkar flytande, mest näringsshakes, men också soppa. Hemkokt grönsakssoppa som jag silat av. Målet är...

Av Camilla Krantz - 15 februari 2014 06:59


Idag är dagen. Då det är dags. Dags att ladda om kropp, själ och tanke. Jag börjar med att räkna sprickor i taket, väntar på att morgonmagen ska lugna sig och att ljuset ska komma. Sen blir det frukost, promenad och body combat. Life ska få sig ett b...

Av Camilla Krantz - 13 februari 2014 21:28


En och en halv månad av det nya året har gått. Hela den tiden har jag varit sjuk. Idag räknar jag 7,5 vecka av risig mage. Allt började i mellandagarna, en fest -en pizza - massor med godis! Magen sade upp sig. Efter tre veckor av magknip och diarré ...

Av Camilla Krantz - 20 januari 2014 19:03


Ett år har gått. Fort. Konstigt att man hinner med så mycket på så fort tid :-) Idag var det uppföljning. Med beröm godkänt. Jag har sedan inskrivningen gått från BMI 32, 83 kg och 110 cm i midjan till BMI 24,7, 66,3 kg och 80 cm i midjan. Jag had...

Ovido - Quiz & Flashcards