Direktlänk till inlägg 31 december 2013

Året då allting vände

Av Camilla Krantz - 31 december 2013 09:29

2013! Året så allting vände. Många tycker att detta varit mitt knäppaste år å det kan jag väl hålla med om, om man jämför med en tidigare modell av mig. Den nya modellen, uppgraderad och aktuell tycker detta är kul, spännande , utmanande och fullt normalt.

December 2012. Borgmästarens på Kilafosteatern tog plats! Det var hon som fick mig att vakna. Sjunga och hålla igång en 2,5 timmes föreställning är jädrar inte lätt. Allrahelst inte när kroppen är tung, otränad å hälsan är på väg utför

15 kg lättare. Trappan hem till lägenheten tas i ett huj, varje gång. Med varje soppåse. :-) vardagsmotion har blivit min grej.

Så bröt jag armen... En av årets största utmaningar. Men jag tig mig igenom det också. Mycket med hjälp av fina kamrater och bra coachning. Här handlade om mental träning BIG TIME.

När man lyckas får man pris :-)

Å när det har varit motigt har vännerna funnits där!

Nu har jag 3 veckor kvar av mitt första år som Itrimmare. Jag har aldrig varit så nära mitt slutmål.

Till alla er som funnits vid min sida under 2013: TACK det hade varit så tungt utan er. Gott nytt år. Fortsätt att inspirera andra. Kramas. Älska varandra.

Årets startvikt 84.3 kg
Årets slutvikt 67,2 kg

GOTT NYTT LÄTTARE 2014

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Krantz - 25 februari 2014 09:03


Sitter på hälsocentralen och väntar på att få lämna prover. Prover på ämnesomsättning, gluten, lever och en ny bakterieodling. Känner tillförsikt och hoppas på tillfrisknande. ...

Av Camilla Krantz - 19 februari 2014 06:55


Dag 3 av fasta. Fasta på mitt vis. Inte på 5:2 vis eller på det vis som mamma å pappa fastade i början av 80-talet, med buljonger å morotsjos... Jag käkar flytande, mest näringsshakes, men också soppa. Hemkokt grönsakssoppa som jag silat av. Målet är...

Av Camilla Krantz - 15 februari 2014 06:59


Idag är dagen. Då det är dags. Dags att ladda om kropp, själ och tanke. Jag börjar med att räkna sprickor i taket, väntar på att morgonmagen ska lugna sig och att ljuset ska komma. Sen blir det frukost, promenad och body combat. Life ska få sig ett b...

Av Camilla Krantz - 13 februari 2014 21:28


En och en halv månad av det nya året har gått. Hela den tiden har jag varit sjuk. Idag räknar jag 7,5 vecka av risig mage. Allt började i mellandagarna, en fest -en pizza - massor med godis! Magen sade upp sig. Efter tre veckor av magknip och diarré ...

Av Camilla Krantz - 20 januari 2014 19:03


Ett år har gått. Fort. Konstigt att man hinner med så mycket på så fort tid :-) Idag var det uppföljning. Med beröm godkänt. Jag har sedan inskrivningen gått från BMI 32, 83 kg och 110 cm i midjan till BMI 24,7, 66,3 kg och 80 cm i midjan. Jag had...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards