Direktlänk till inlägg 4 december 2013

Nä jag vet då rakt inte

Av Camilla Krantz - 4 december 2013 21:36

Faktiskt. Jag började med en blogg för att kunna skriva av mig, dela med mig och lära mig själv om mig själv. När jag började min resa mot ett hälsosammare liv skrev jag dagbok, detta skulle bli en digital ersättning. Den sista tiden har jag dock varit lite nedstämd och känslig och därför inte varit stark nog att ta emot (för mig) negativ kritik. Visst får alla tycka och tänka och skriva vad man vill. Det borde väl gälla mig oxå?

Nåja, detta är anledningen till bristen på inlägg den sista tiden. Få se om jag hämtar igen mig å hittar mitt "det skiter väl jag i"-tänk.. Annars blev inte bloggen mer än så här.

För den som är intresserad: vikten har stannat, 2 kg kvar till slutmål. Handen hämtar sig, knät jävlas, vila på schemat. Maten är hos, hyfsat nyttig och för det mesta i lagom mängd.

Kram på er!!

Truttig keps-min.. Man kan inte va snygg jämt ;)

 
 
cia

cia

5 december 2013 05:57

Nä, sluta inte skriva. Du ser ju målfållan och bara upploppet är kvar!
Det kan vara provocerande att se någon lyckas så bra som du gjort men försök verkligen att skita i deras kommentarer.
Inte ska de få påverka hur du vill ha ditt liv!
Cia

http://www.livetvid60.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Krantz - 25 februari 2014 09:03


Sitter på hälsocentralen och väntar på att få lämna prover. Prover på ämnesomsättning, gluten, lever och en ny bakterieodling. Känner tillförsikt och hoppas på tillfrisknande. ...

Av Camilla Krantz - 19 februari 2014 06:55


Dag 3 av fasta. Fasta på mitt vis. Inte på 5:2 vis eller på det vis som mamma å pappa fastade i början av 80-talet, med buljonger å morotsjos... Jag käkar flytande, mest näringsshakes, men också soppa. Hemkokt grönsakssoppa som jag silat av. Målet är...

Av Camilla Krantz - 15 februari 2014 06:59


Idag är dagen. Då det är dags. Dags att ladda om kropp, själ och tanke. Jag börjar med att räkna sprickor i taket, väntar på att morgonmagen ska lugna sig och att ljuset ska komma. Sen blir det frukost, promenad och body combat. Life ska få sig ett b...

Av Camilla Krantz - 13 februari 2014 21:28


En och en halv månad av det nya året har gått. Hela den tiden har jag varit sjuk. Idag räknar jag 7,5 vecka av risig mage. Allt började i mellandagarna, en fest -en pizza - massor med godis! Magen sade upp sig. Efter tre veckor av magknip och diarré ...

Av Camilla Krantz - 20 januari 2014 19:03


Ett år har gått. Fort. Konstigt att man hinner med så mycket på så fort tid :-) Idag var det uppföljning. Med beröm godkänt. Jag har sedan inskrivningen gått från BMI 32, 83 kg och 110 cm i midjan till BMI 24,7, 66,3 kg och 80 cm i midjan. Jag had...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards