Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Camilla Krantz - 13 februari 2014 21:28

En och en halv månad av det nya året har gått. Hela den tiden har jag varit sjuk. Idag räknar jag 7,5 vecka av risig mage. Allt började i mellandagarna, en fest -en pizza - massor med godis! Magen sade upp sig. Efter tre veckor av magknip och diarré fick jag konstaterat campylobacter. En bakterie som kommer från mat. Det skulle läka ut på 2-3 veckor. Jag borde alltså vara på bättringsvägen... Två veckor till av ett evigt rännande på dass resulterade i dunderkur antibiotika. Det hjälpte inte ett dugg. Läkarbesök bokat - om två veckor från idag. Babianarsel är mitt mellannamn och Lambi är min bästa vän!

Allt detta har resulterat i dåliga matvanor och för lite träning. Själen blir i olag och jag är rädd igen. Rädd för soffan, godiset och mig själv. Tack för fina vänner, för glada barn och bra coacher. Snart är jag på gång igen.

Idag har jag tränat iaf. Känner att jag är på gång igen. Törs nästan inte säga det... Men jag viskar lite så bara du hör. ;-)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards